woensdag 13 november 2013

Printables en Pinterest

 
Printables on Pinterest
 
Sinds ik Pinterest heb ontdekt gaat er werkelijk weer een hele 'freubelwereld' voor me open! Wat een geweldige ideeën kun je daar opdoen en met relatief eenvoudige manier iets leuks maken voor bijvoorbeeld in huis.  Naast het schilderen van al het moois voor Kleine Jij vind ik het namelijk ook leuk om mooie dingen te maken voor in huis of de kinderkamers. Pinterest is een mooie plek om ideeën op te doen!
 
Nu heb ik ook de (free) printabels ontdekt en daarmee maak je bijvoorbeeld de mooiste cadeauverpakkingen mee of print je de mooiste labels.  Het wiel hoeft natuurlijk niet nog een keer uitgevonden te worden en het is erg leuk om een cadeau te geven met een mooie (half) zelfgemaakte verpakking nietwaar. De printabels op Pinterest zijn daarom erg geschikt en leuk om een keer te bekijken!
 
Op mijn Pinterest-pagina heb ik al een aantal printables verzameld en het aantal zal spoedig stijgen ;-)
Neem gerust een kijkje en maak zelf je mooiste kadoverpakkingen/ labels! Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan maken.
 
 
 
 
Deze leuke labels zijn van Lief!Lifestyle en zijn hier te printen (free-printable):
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten